usch

Alltså jag blir bara så arg.

Jag hatar verkligen när folk ursäktar sig för saker de inte gjort eller inte ska ursäkta sig för.
Något jag hatar ännu mer är när folk förväntar sig att man ska be om ursäkt för någonting man inte gjort.
Det jag hatar allra mest är när folk ursäktar en själv när det inte behövs.

"Du behöver inte känna att du gjort mig ledsen eller att jag mår dåligt"
        -nej, det gör jag heller inte. du bjöd ut mig. jag sa att jag hellre ville ha dig som vän. det jag bad om ursäkt för varom jag hade givit dig några andra signaler. inget annat.   jag känner inga skuldkänslor över huvud taget. det behöver jag inte, för jag sa bara vad jag tyckte och ville.



Herregud, mina problem är så töntiga, men vad ska man göra för att folk inte ska tycka om en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0