bfajk.d

Jo, jag är jättedålig på att hitta på rubriker, så det är ingen idé för mig att försöka.


Och jag har nog aldrig känt mig så stolt över mig själv som jag gjorde i fredags.
Eller, jo antagligen, men jag kan inte komma på något exempel.

I alla fall så började dagen med nationellt prov i engelska a, skrivdelen. Lika tråkiga ämnen som det alltid är.
Sen så var det musik. Då satt jag bara med Hampus i en liten skrubb och pratade hela lektionen, och sen sprang jag iväg till bamba, åt lunch, för att sedan gå till Burger King på Kungsportsavenyn. Där träffade jag Martin och Josefine, där de satt och glassade i solen.
Efter att vi suttit och pratat ett litet tag gick jag och Josefine och inhandlade tårt-ingredienser och började greja på Meeths.
Några timmar senare kom Kitty, Emma och Ina.
Då skulle jag och Ina åka och checka in åt ett av banden på ett vandrarhem, för man måste göra det mellan 17 och 19.
Det var lättare sagt än gjort, och efter mycket tjat med den mindre glade vandrarhemsägaren lyckades vi ändå få som vi ville.
När vi kom tillbaka var middagen klar, och tacka vet jag det. Vi var så hungriga att vi kunde ha ätit nästan vad som helst.
Men det var inte det enda. Vid den här tiden hade även banden anlänt, och mmm... Jag tror att anledningen till att mina pommes frites var så soggiga var p.g.a. jag inte riktigt kan kontrollera min salivproduktion när jag ser så många snygga människor.
Eller jo, det kan jag såklart men ni fattar grejen. GRAWR.

På själva spelningen kom det inte så mycket folk (eh. ah. nivet.), men jag hade så trevligt ändå.
När allt var slut och vi skulle visa Solitude till sitt vandrarhem var det bara ett litet problem. Deras trummis, som hade bilnycklarna, hade stuckit till Sticky Fingers och stängt av sin telefon.
Efter ett tag bestämde vi att några skulle gå dit och försöka komma in för att hitta honom, och det gjorde vi lyckligtvis efter många långa minuter, och de kunde äntligen lasta in sina saker.
Nu låter det inte riktigt lika kaotiskt som det var, men jaja.
Det slutade med att vi inte följde dem, och jag fick en demo för att jag hade hjälp till :3

Morgonen därpå fick jag tacksms från dem. Fett gulligt.
Och sen började en av de som inte fick mitt nummer smsa till mig, hm.

På lördagskvällen gick jag till slottsskogen och träffade julia, hessel och folk från hennes klass.
Semivärt. Kom hem tidigt.

Sovit länge idag.
gott.

Och så har jag pärlat massa :>

Fast lite franska blev det också.
Och så ska jag läsa i le petit prince ikväll.

mm, på snyggingen i mitten :G

Kommentarer
Postat av: Emma

snyggingen i mitten alltså.... _

2009-04-27 @ 22:12:27
URL: http://kittyninja.blogg.se/
Postat av: Hampus

Han i mitten ser ut som en wannabe-johnny och är inte snygg... :D

2009-05-04 @ 23:36:51
Postat av: Johizzle

Fel fel fel fel fel fel låta som brasse i fem myror än fler än fyra elefanter

2009-05-05 @ 20:44:53
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0