Helg helg helg

mmmmyeahyeah.
fett mysig helg. inget extraordinary, men mja. mysig.

Hela fredagen sprang folk runt och stirrade upp i min näsa. Det var najs.
På kvällen vare fest vid jakttornet i slottsskogen. Det var fett najs.

Emma och Ina lördag morgon. Vem blir prinsessa och Prinsessans bal spelades.
Semilyckade pannkakor gräddades. Mysigt.


På lördagen blev det musikal och grillning i storatorp. Också mysigt. Måste bara lära mig att klara av folk ibland.
Sen stack Ina, Emma, Kitty, Petter och jag och ALLT BELV SÅ JÄVLA GOTT.


Jag kan verkligen det där med att vara snygg.



Nu är klockan nästan 20 i två. Och jag är trött. Men jag vill inte sova.
För jag vill inte ha söndag. Då är det nästan skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0