Onsdagens händelser

yeah, yeah. Jag har inte tagit mig ork att skriva om det förän nu...

Det började med att jag träffade Ina, Emma och Kitty på centralen för att sedan uträtta lite ärenden (har nått högkostnadsgränsen, så nu har jag ett helt eget apotek) och äta lunch på tacobuffén i nordstan.
Efter det bar det av till Meeths, där vi skar ut flyers och fick affischer som vi sedan sprang runt halva stan med och satte upp.
Vi var ute i flera timmar! Men kul hade vi :DD

På kvällen åkte jag ut till Landvetter med Ina och Emma, för en av Emmas klasskamrater skulle ha lite party.
Det var trevligt.. Kände mig bara lite lost - många var inte överdrivet socialt kompetenta, visst jag ska inte säga så mycket själv, men ändå :((

Men sen så blev det lite kaotiskt för min del. Bråkade med min mor på telefon, och grät över massa stuffs.
När vi skulle hem var tanken att vi skulle ta en buss hem till Emma och sova där.
Men självklart så kom inte bussen och vi fick vänta i 45 minuter (träffade dock Rasmus och Chris. Det var.... oväntat) i Landvetter för att sedan åka till Mölnlycke terminal och upptäcka att alla bussar har slutat gå och att vi inte hade ekonomin för att ta en taxi. Den enda utvägen blev att ringa på föräldrar som låg och sov en onsdag natt.
Inte det roligaste.

Men något gott kom iallafall ur detta - Jag fick veta vilka som var riktiga vänner, och vilka som inte var det.
Tack för mig.
Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0