Söldag :3

Åh, det är så skönt att bara vara hemma och bara ta det lugnt, men samtidigt känna att man uträttat någonting :>

Har bara kollat på desperate housewives, sytt och pluggat franska idag. 3-4 timmars franska faktiskt! *duktig*
Fast jag har fortfarande inte orkat skriva mitt brev eller dagboken i franskan. Men det gör jag imorgon.


hohoho, sen ska jag köpa massa stuff imorgon. Tror jag. Iallafall en tröja.
Jag hoppas bara att jag hinner. Jag har 45 minuter mellan skolan och sången.

Mja, ja. Vi får se hur det går.


Och det är hemskt hur illa jag mår av bara tanken på att behöva gå till skolan imorgon. x_x

Dessutom blir jag jättearg av att tänka på människor som ser min vantrivsel som ett skämt.
Eller visst, det kan väl folk göra, bara de inte gör det framför mig. Det är inte någonting jag kan skämta om med vem som helst.

Fan, vad jobbig människan är.


fetingsnyyygg<3

Kommentarer
Postat av: Emma

oouh, tröjan är snygg. -

2009-04-13 @ 23:28:10
URL: http://kittyninja.blogg.se/
Postat av: Johizzle

hihi i knoooow. det blev en svart med guldränder.. Den på bilden hade lite läskig färg där det ser ut att vara vitt ._.

2009-04-14 @ 22:14:38
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0