Sommarsoppa

Nu när sommaren börjar närma sig gör jag lite research på alla dess festivaler och shizzle.
Problemet är att jag vill gå på så mycket, som överlappar varandra.

21 juni, AC/DC - Ja, detta ska jag gå på. Inte en chans att jag ditchar. Förresten så har jag en till biljett om någon känner för att gå med mig? Annars blir det antagligen bror, Fred och Alex. ...ja.

22 - 27 juni, Peace & Love - Okej, upptäckte att det är ännu fler bra band än jag trodde från början, som kommer dit. Villvillvillvill.

26 - 27 juni, Metaltown - PANG, vad det krockar med P&L. Jobbigt, jobbigt. Men hit har jag också redan biljett. Och jag SKA gå. Frågan är bara om det är värt att vara de första dagarna på P&L och åka hem tidigt den 26? Det brukar ju kanske vara på slutet som de bästa banden spelar.

2-4 juli, Arvikafestivalen - Ännu bättre band än P&L (fortfarande bra där, dock), men jag kan nog inte gå på båda (hej, pengar) och jag vet inte vem jag skulle dra med. (MENFATTARÖYKSOPPFEVERRAYMARSVOLTADEPECHEKORNOPETHOCHFLEER)

8-11 juli, Hultsfred - Mja, helt okej band och det har varit snack om att jag, Elsa, Louise och Julia ska dit. Men jag vet inte. Vill mycket hellre till någon av de andra festivalerna.

14-15 augusti, Way Out West - Mja, sötband där också. Och det är väl lite w/e om jag går. Beror på om jag jobbar då och om jag har råd och shizzle. Men jag bor ju för guds skull nästan i Slottsskogen, så det är inget större problem.


So there you have it. Vad tycker ni att jag ska göra? D:
AC/DC och Metaltown har jag biljetter till, men med de andra?

blebleblebleblebleblebebelbelbleeeee.

Någon som vill gå på Arvika med mig? 3:

Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh, fy fan. Jag vill också se AC/DC ju :(

2009-04-11 @ 23:25:09
Postat av: Anton

Rise against kommer till Way out west... det räckte för mig iallafall :P

2009-04-12 @ 11:32:36
Postat av: Emma

P&L!!!!!!!!!!!!!!

Fast det är ju jobbigt att det krockar med Metaltown... ><

2009-04-12 @ 13:34:24
URL: http://kittyninja.blogg.se/
Postat av: Johizzle

Marcus - Hehu. Snooze 'n' you loose! 8D



Anton - Mmyes, men way out west är en pengafråga, egentligen :O



Emma - yesyeyseysey. jag vill :<

Men är det värt att bara gå det första dagarna? D:

2009-04-12 @ 18:05:34
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/
Postat av: Julia

Om det är Arvika som Depeche Mode kommer till så går jag gärna :3

2009-04-14 @ 02:03:50
URL: http://minstril.blogg.se/
Postat av: Julia

Läste visst inte ordentligt upptäckte jag ^^ Men jävlar, visste inte att det var sååå många band som man vill se som kommer till Arvika :o Nu blev det lite jobbigt ._.

2009-04-14 @ 02:07:30
URL: http://minstril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0