Träffad av en feberstråle

Blehu. Jag har haft feber hela veckan. Eller ja, inte idag. Kanske lite undertemp.
Det är någonting med mig och feber. Ända sedan jag var liten har jag haft väldigt konstiga febervanor, och då menar jag inte saker som att se små gröna tomtar i badrummet eller att få för sig att äta blomsterkransar för att de ser ut som doughnuts.
Nej, jag menar att min feber har varit helt CRAAAZYYYY. Okej, nej, jag vet. Det är inte så jävla coolt men ja.

När jag var liten (alltså sådär.. LITEN) fick jag en gång en väldigt hög feber, men jag vet inte riktigt hur hög, för när det närmade sig 41°C slutade de ta tempen. Detta var mitt i vintern, och jag fick vara på balkongen.
Jag får alltid väldigt hög feber när jag väl får feber, för att dne sedan ska slå ner till undertemp lite då och då. "Jaha?" tänkte jag först, men det verkar inte vara så vanligt (ÅH, JAG ÄR SPECIELL! JAG ÄR SPECIELL!).
Ibland så påverkas jag inte heller så mycket av min feber. Förra gången jag hade feber var jag hemma en kväll och tänkte "Hm, jag känner mig mycket friskare nu. Jag kan nog till och med gå till skolan imorgon!"
Det fick jag inte. Jag hade 39,4°C feber då.

Och jag har ingen som helst aning om vart jag ville komma med det här, men nu vet ni någonting nytt om mig och mina febervanor. Congratulations.



en annan febervana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0