lördag 22:13

Tihi. Började skolan igår. Det kändes bra i den nya klassen.
Haha, och jag gillar verkligen att det inte var någon av tjejerna (eller ah, förutom Sara och Ebba, men de räknas inte riktigt) från min förra klass som hälsade på mig :D
Men det bryr jag mig faktiskt inte om ^____^
Efter skolan träffade jag massa mysiga människor och så åkte vi ut till olofstorp till Jimmy och var där hela kvällen.
Idag har jag bara tagit det lugnt, någonting jag inte gjort på så lång tid att jag kan säga när det var senast! Så kvällen firas med hemgjorda onigiri, en stor kopp starkt earl grey och Spirited Away. Myspys!
Sen så ska jag vara ordentlig imorgon också och plugga (ja, vi fick läxor(ja, plural) första dagen) och köpa lite saker som jag behöver. Eller det kanske jag gör på måndag. Men plugga ska jag iallafall. Whatever. Det spelar faktiskt ingen som helst roll!
Nu ska jag återgå till min film och min mat.

pussilusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0