Måndag 19:23

hrm. Jag har länge velat se Dancer in the Dark, så när det var lättare att göra så laddade jag ner den, men det blev aldrig av att jag tittade på den.
Jag var aldrig riktigt på humör, och det är väl inte den mest lättsmälta film som finns, skulle jag tro (av andra filmer med Björk att döma).
Fast idag, ikväll var jag riktigt på humör och laddade upp med torkade jordgubbar (alltså naturgodis. Det låter lite konstigt annars O_o), te och mysrökelser (vid namnet Pagan Spell, bara som en liten hyllning till Björk) och har sett fram emot det hela dagen.
Sen så sätter jag på filmen.
Den är dubbad till franska.
Står det något om det i filnamnet?
Nej.
Är den ens textad?
Nej.


Det borde vara olagligt att dubba Björk. Verkligen.
Dödsstraff.
Flera gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0