Sommaren

Jag hade som avsikt att skriva någon slags utvärdering av sommaren nu, och så var jag nära på att skriva att jag har växt som människa, men det har jag nog inte. Inte så mycket. Jag har bara fått leva ut min personlighet!
Under skolåret har jag hela tiden förtryckt mig själv och inte låtit folk få se det riktiga av mig, vilket ledde till att jag mådde dåligt och blev bitchig(are?).
Jag har kommit på att jag agerat i desperation hela året, men nu ska det allt bli ett slut på det.
Nu ser jag verkligen mitt klassbyte som en nystart. Även om det fortfarande är folk från gamla klassen omkring mig kommer de inte vara i lika mycket fokus.
Egentligen så känner jag inte så många i den nya klassen heller, men jag tror att det är bra. Då kan den riktiga jag göra ett för mig själv rättvist intryck.

Nu handlade det ju inte om sommaren. Men det spelar faktiskt ingen roll!
Jag ser fram emot skolstarten nu. Bara för att visa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0