Söndag 20:19 (mycket söndagsinlägg)

Veckan har varit jättebra<3
Göteborgs Kulturkalas med underbara människor i början av veckan och Way Out West med ännu fler underbara människor fredag-lördag.

Så det har alltså varit mycker musik den här veckan (eller ptja, hela sommaren egentligen).
Veronica Maggio, Detektivbyrån, Navid Modiri & Gudarna, Markus Krunegård, Hello Saferide och bob hund på Göteborgs Kulturkalas och bl.a. Beirut, Robyn, Röyksopp, Basement Jaxx och Teddybears på WoW.
Fast det blev inte av att vi kollade så mycket på Beirut, för vi blev lite lagom distraherade när Security-vakten som stod framför oss såg ut som han gjorde. Mm, honom skulle jag inte bangat. Eller jo. Det beror på vilket språk man menar 8D
Igår kväll avslutades det med Teddybears som rev av en riktigt värdig avslutning.
Dans, svett, sång och musik. Det blir inte bättre än så, speciellt inte med konfettibomber i slutet!


Idag bar det av till Annedalskyrkan tidigt på morgonen (mja, allt är ju relativt) och Julia Franzén konfirmerade sig, så dagen spenderades i kyrkan och med att äta mat. Inte helt fel, även om det kanske hade varit skönt att sova ut lite, men det får bli imorgon. Sen ska jag försöka gå upp tidigare så att jag klarar av att komma iväg till skolan på fredag.
Fast jag vet ju fortfarande inte var jag ska vara! Det blir ju klassbyte för min del så jag vet ju inte var deras hemsal är eller någonting! Så jag får väl bara hoppas på att det dimper ner någon information i brevlådan i veckan. Annars löser det väl sig på något sätt.

Förresten är det lite sorgligt nu, när skolan börjar igen. Det ska ju i och för sig bli skönt att komma in i rutinerna igen, men när man tänker efter så inser man ju att det inte kommer att bli av att träffa alla vänner lika ofta och vardagarna inte kommer att bestå av konserter och mysmänniskor.
Men nu blir det nog ändå bättre med klassen.
Nu ska jag sluta babbla.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0