americanooooo

haha. jag älskar The English Shop vid prinsgatan (tack till AnnaMaria som tipsade mig om den)

Johannas (P1) mamma bor i usa, så hon är där nuuu...


Johizzle säger (19:52):
jag har jelly beans
P1 - "Som B1 och B2, fast puckon och inte bananer." säger (19:52):
me too! :3
inne i mitt rum
i en skal <3
Johizzle säger (19:52):
typ såna med smör-popcornsmak
:3
P1 - "Som B1 och B2, fast puckon och inte bananer." säger (19:52):
oooh
Johizzle säger (19:52):
jelly belly
P1 - "Som B1 och B2, fast puckon och inte bananer." säger (19:52):
<3
alskar den smaken
Johizzle säger (19:52):
luv 'em!
hahah
ja
P1 - "Som B1 och B2, fast puckon och inte bananer." säger (19:52):
alskar aven cream soda
Johizzle säger (19:53):
smaken eller drycken?
P1 - "Som B1 och B2, fast puckon och inte bananer." säger (19:53):
smaken OCH drycken, duuuuh
Johizzle säger (19:53):
johanna
det här är inte okej
P1 - "Som B1 och B2, fast puckon och inte bananer." säger (19:53):
men nu pradade vi ju om jelly beans
sa
smaken!
wat nao
Johizzle säger (19:53):
jag sitter och äter smörpopcornjellybellys
och dricker cream soda!


puss.
det är gott.

och om ni vill ha smör-popcorn-jelly-beans och ska träffa mig snart är det bara att hojta. det är cpgoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0