asbjkd

Jag förstår mig inte på varför alla tjatar om hur svår tvåan är!
Jag har knappt ens några lektioner, haha! Hade egentligen bara en lektion idag, och det var kemin.
Inget fysikprov imorgon heller... AWESOME.

Gick en liten sväng på stan när jag slutade så tidigt och köpte ett nytt mysigt garn att göra nåt av, muggen i föregående inlägg och en liten julklapp, hihi.

Möte på Meeths igår igen, haha vad mycket möten jag går på.
Det handlade om vårens arrangemang, och så hade jag lite klagomål på Tim också, idioten som hjälpte mig på mitt arr den 28/11.
Men nästa gång ska det allt gå bra, hohoho!

Det var en man som stannade mig på stan också. Jag gick runt med saker i en HMV-påse, vilket han såg.
Han frågade var det fanns och gick verkligen igång och började babbla om att det var en så underbar affär och det fanns i London och han blev helt lyrisk.
När jag väl fick tillfälle att svara sa jag att påsen tyvärr är från HMV i London.
Det var ett sånt tillfälle då man nästan kände sig elak av att svara :(

Nu ska jag.. göra någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0