bilderrr


Mm.
Hittade lite kläder och så var det julklappsbyte på kosmos. Eller ja. Emma hade ju inte med sina, så hon fick bara massa stuff, hahaha.
Efter ett tag kom Adam och Fredrik också, och det passade ju sig då Adam ändå ville ses idag, haha!




Det finns AWESOME tröjor på H&Ms barnavdelning. NO KIDDIN.



SÄGER JU DET



Hade gjort halsband till Emma och Kitty. Gjorde ju såklart ett till mig själv också!
Arne Weise fo shiz! Det ultimata julsmycket!



Fick ännu en flamingo till min samling, av Kittycat<3



Och Jelly Belly<3 maaassor av buttered popcorn, ihihiihi



Och sist men inte minst - En julöl. Där ser ni mina awesome Dexter-naglar också, hähä


Nu ska jag försöka installera min andra webcam. Bara det att den inte riktigt vill funka förra gången jag provade. Men jag måste verkligen kunna ta bättre bilder. Blö.
Och ja, jag känner att jag härmade Emi i det här inlägget.
Eller nej. Inte härmade. Gjorde ett hommage.

Imorgon bär det av till hufvudstaden. Eller nej - Färingsö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0