bluhu

Okej, sjukt dåligt med uppdateringar men jag har en bra ursäkt - feber.
Mådde dåligt redan i fredags kväll, efter julbordet och så blev jag bara sämre och sämre under lördagen.
I morse gick jag upp för att röra mig dryga fem meter, för att helt plötsligt vakna upp halvt utanför mitt rum av att pappa hörde en duns.
Men det var första gången jag någonsin svimmat, så det var väl, öh, spännande.

Så nu ska jag titta på lite dh och kanske house. Och sticka vidare på mössan. Jag börjar bli en riktig viking på det där med mössor.
Nu behöver jag bara lite inspiration. Det är ju lite tråkigt med enkla ribbstickade mössor.
Får lära mig sticka lite mönster, håhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0