dan före dan före dan före dan före dopparedan

tror att det ska vara rätt i rubriken, haha!
Hade i alla fall mysdag igår med mamma. Vi åkte in och gick på julmarknaden i Haga och lite på stan. Och så frös vi arslena av oss. Men det är en annan historia.


Nu sitter jag inna på mitt rum och gör mig redo att åka genom snökaoset till Egg & Milk i Linné för att träffa Nilo och Emma.
Sen så måste jag köpa lite saker också. Fast det kan jag i värsta fall ta imorgon. Jag vet ju vad jag ska köpa! :D
Fast gud, vad jag hatar att köpa julklappar. Är jättedålig på det så det blir bara något dyrt framkrystat som ingen egentligen blir glad av. Varken att ge eller få.
Men men. I år gör jag ju de flesta klapparna själv!

Nu ska jag klä mig klart och hitta någor att mumsa på tills jag ska åka. Det tar ju en mindre evighet för flickorna att åka hit från Nilo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0