ett glas vitt, tack

Så nu sitter jag såhär på onsdagskvällen och avnjuter ett glas vitt. hähäh.
Seriöst, jag förtär ohälsosamma mängder sojamjölk just nu.


titta emma, vad o-vulgär jag är!

I övrigt så har dagen varit helt jättekonstig. Tiden har bara gått, utan att något direkt har hänt!
Åkte in till stan vid två och fikade, efter det bar det av mot centralen där Jenny fick tillbaka sitt fritidskort som jag hade lånat.
Efter en liten stund på stan var jag plötsligt hemma och så blev klockan nu. hm.
Nu väntar heroes och så peppar vi för morgondagen! Hazaa!

och yeah, det är en säng i bakgrunden. jag har bara inte tagit bort den än.

Kommentarer
Postat av: Emma

AH. VULGÄRA KVINNA!



hoppas du är minst lika vulgär imorgon.

2009-12-31 @ 00:14:43
URL: http://kittyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0