Färingsö

Yet again. Vet inte om jag bloggade när jag var här förra året, men ack så tråkigt det är.
Det är mitt i skogen. PÅ EN Ö.

Det enda vi gör när vi är här är att spela guitar hero och nu i år även dj hero. Visst, det kan vara kul de första timmarna, men efter tre dagar?
Yeah yeah, man övar i alla fall upp skillzen. Ska nog gå och spela lite snart, heeeh.

Annars så finns ju datorn, men jag orkar inte installera msn här och jag hatar ibuddy. Jag klarar inte riktigt heller av att sitta framför datorn när det finns en risk att hela "tjocka" släkten brakar in utan förvarning.

Och med "tjocka" menar jag att det kanske inte är riktigt så tjock. Hej dåliga svennefamiljen. Min mormor visste inte vem hennes pappa var tills för några år sedan, men efter 80 år kanske man ändå då kan säga att det inte räknas? Så officiellt är hon väl då ensambarn. Resten av mina föräldrars föräldrar är döda, och bara farmor hade syskon.
I nästa generation har vi mina föräldrar. Pappa är ensambarn och mamma har en syster. Mimmi. Där har jag en kusin. Han är adopterad.
Så nu ligger det alltså på mig och Carl att föra vidare de starka och stolta Eriksson-generna. Eh, ja.
Apropå det - Innan gifte henne farmor Karlsson och mormor Eriksson. När de var gifta blev det farmor Eriksson och mormor Karlsson.
MIN SLÄKT ÄR SPECIELL.

Och i och med att jag just har gått igenom en bra del av min närmsta släkthistoria kanske ni inser hur tråkigt det är här? D:


Nu ska jag gå och byta om. Har faktiskt varit ute och lekt lite i snön med min kusin. Fast han är inte ens så liten. Men det är väl kul att vara barn ibland (för jag menar att jag är sååå mogen annars!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0