fuck this

hatar verkligen det här stället. eller nej, men jag hatar att vara här.
vad finns det att göra här? INGET.
Fast jo, nu ljög jag. Man kan åka och rida och klappa min mosters häst. Fast inte jag, då. Om jag inte vill riskera att mina luftvägar täpps till och det vill jag inte.

Så idag har jag sett den första Transformersfilmen. Den var jättedålig.
Sen så blev det den tredje Indiana Jonesfilmen också.

Och det är ungefär vad jag har gjort idag.
Men imorgon åker vi hem i alla fall. Tidigt.
Ska försöka ge mig ner på stan lite när jag kommit hem också, såg ett sjukt snyggt linne som jag ska försöka snatcha på rean :D


Kul uppdatering. Hör gärna av er :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0