God Jul


Okej, jag både älskar och hatar jul. Såååå god mat, men fan vad tjock man känner sig. Jag som inte tränar någonting nu heller. Fast det blir antagligen muay thai till våren :D
I alla fall så är Kalle Anka, julmaten och klapparna avklarade. Så nu är det verkligen inte mycket mer att göra här.
Pratade bort det mesta av mina pengar på mobilen igår också. Ringde för att säga en snabb sak, men la på en halvtimma senare.



happi tjockisjohanna




snyggisskor i julklapp, HELLO.
mest pengar annars. pengar är trevligt.

inget klartecken för tatueringen, though.

jaja. om det var någonting jag tänkte säga har jag glömt bort det, men jag har ju tid att uppdatera. typ imorgon. bleeeeeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0