kick-ass dag :D

Hihihi, nu har stressen släppt helt. Nu är det snart jul, och jag kan njuta av det.
Kör- och annat rep hela dagen idag, hade bara en tysklektion som slutade med att Axel våldskramade vår lärare efter halva lektionen, så vi fick gå hem.
Egentligen skulle jag ha ett kemiprov efteråt, men seriously - jag kan det inte, så jag gick och frågade Berit om jag kunde få lösa det på annat sätt, och det var det ju inga problem med, för jag var så upptagen med avslutningen, sa hon stolt :3

Så imorgon är det bara rep, rep, rep, rep. På eftermiddagen ska jag träffa Emma, Erik och Adam. Sen så är det fredag och waahahahahahhaha.



iiih, jag är alldeles hyper.
Bestämde att jag och Charlotte (oj, vad jag name-dropar idag) visst ska köra på en Navid-låt också.

Damn, vad jag är glad. Nu ska jag gå och göra varm choklad eller nåt. Det är egentligen inte så gott, men det snöar så jag är ju så illa tvungen. Sen ska jag sticka klart en mössa (i eskimo, puss<3) och titta på Dexter (s2e3 sen i torsdags/fredags, hell yeah).

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ :DDDDDDD

Kommentarer
Postat av: Emma

THIS WE LIKE! :D

2009-12-16 @ 15:23:55
URL: http://kittyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0