städning

Det blev så att dagen var äcklig och jag är trött och bara inte på humör för att umgås, så det blir till någon annan dag att träffa Jimmy, och städningen idag.

Så, nu ska jag se hur lång tid det här tar samt hålla er uppdaterade med mina olika eventuella upptäckter.



städpatrullen
12:50 - Ackordföljd till låten i skolans melodifestival i sexan. Fem år sen. Jag trummade.
i högtalarna: Radiohead (nu blir ni lite stolta, va?)



13:13 - Matpaus. Jo, jag har ju inte direkt börjat städa på riktigt. Men jag har inte ätit frukost heller. Så mat blir det. Julgröt och sojamjölk :D -dork-
I högtalarna: fortfarande Radiohead

13:26 - fuck, det är 20 år på dioyy i både stockholm och malmö. what to do?
I högtalarna: fortfarande Radiohead


13:58 - upphittat: porträtt av au
I högtalarna: Röyksopp



14:36 - Sydde ihop mössan. Ännu mer kaos i bakgrunden. Men det ska rensas.
I högtalarna: Fortfarande Röyksopp. Junior. Snart slut. Vet inte vad jag vill lyssna på sen. Åh, mitt liv är jobbigt.
+tjockishuvud. smickrande vinkel.

15:09 - Facebookpaus slut.
I högtalarna: Simian Mobile Disco. hello emmaboda.

15:57 - Snart klar med småplocket. Skönt.
I högtalarna: WICKED soundtrack. Original broadway cast.



16:40 - Mamma kom hem och hade köpt snyggislinnet :D
Sångpaus. Inte det bästa att lyssna på alltför trallvänlig musik. Då slutar det med att jag sitter och kollar texter och sjunger för full hals. Får ta nåt jag kan sen innan istället. Hmmm.
Te, i alla fall.

16:42 - Det blev RENT. (hahahaha som i musikalen. men rent ska det också bli.)


17:10 - BOOYAH

Kommentarer
Postat av: puff

okej. jag bara undrar, var det jag som ritat det löjliga självporträttet eller var det du? jag kommer nämligen inte ihåg det, hrm...

2009-12-28 @ 00:18:20
URL: http://auggis.blogspot.com
Postat av: Johizzle

Hahahaha, det var du! Jag fick det i samma veva som listan med alla låtar jag skulle lyssna på! :D

2009-12-28 @ 10:26:56
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/
Postat av: jasmine

fina färger på mössan. I LIKE.

2009-12-30 @ 00:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0