hypocrit says; NO!

Nytt bandsläpp från Metaltown.
Nu kommer alltså Girugämesh, Dir en Grey och MUCC dit.

Jag har ingenting emot emos och wapaneser (vilket det givetvis kommer att vara översållat med). Jag vill bara inte ha dem på Metaltown.



När jag ändå var inne på Metaltownartister kom självfallet namnet Marilyn Manson upp, och jag kom på att jag under mitt arbete om olika seriemördare kom över några spännande klipp om just Charles Manson och hans musikkarriär (not half bad), så jag kollade upp det på last.fm.

Now, is it just me or is this hilarious? 




Och för övrigt mår jag helkonstigt. Är jätteillamående samtidigt som jag känner mig frisk. Men ändå inte. Jag vet inte, helt enkelt.

Och nu ska jag fortsätta flumma runt med designen. Emma gav mig en sida med massa hjälp och tips :3
Sweet, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0