lovlovlov

Uh. Jag vet inte. Tycker att det både är bra och dåligt med lov.
Bra för att jag slipper skolan och får massa tid till att göra det jag vill (förresten så har vi pratat med min studierektor nu, så allt kommer nog att lösa sig.)
Dåligt för att jag inte har någonting att göra. Sitter mest och kollar på tv-serier och dricker te hela dagarna. Och baka och laga mat.
När jag försöker göra någonting annat misslyckas jag bara.
Dessutom är alla upptagna eller bortresta.

Men egentligen är det bara en sak som jag vill göra, men jag är fan för feg.
Och nej, ni vet inte. Inte ens om ni tror att ni vet. Det gör ni inte. Så tro inte något!



Hittade förresten massa gamla tröjor som pappa haft. Awsum. De är jättemysiga.

Hör gärna av er.
0762445070

Ja. Detta är ett desperat rop på uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror iofs att jag vet, men det är väl jag det. Tänkte inte säga något här då alla andra ser kommentaren ^^

2009-02-11 @ 23:22:38
URL: http://minstril.blogg.se/
Postat av: Johizzle

Det var det jag menade. Du vet inte.

2009-02-11 @ 23:32:32
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0