Studiedag

Åh, nu känner jag mig verkligen jätteduktig :>
För första gången har jag faktiskt pluggat på en studiedag! Fast om man ska vara petig så är det egentligen inte ens studiedag, utan resursdag, men det spelar faktiskt ingen roll alls! Jag har pluggat, jag är duktig!

Har suttit och pluggat och organiserat mina tyskpapper!
Prov imorgon, ju!

Egentligen skulle jag skriva på min låt och läst i samhällskunskapsboken, men tyskan har tagit hela dagen.



Nu har jag ätit middag och på vägen hem hade mamma gått till Brogyllen och köpt semlor till hela familjen. Mys, mys :D

Såå... What else?
Mitt lilla projekt är halvklart. Eller ja, ena skon. Måste bara skryta lite om det, jag är så stolt!
De är sköna, varma och alldeles helfestliga!


Nu ska jag göra en kanna te och det lilla sista i tyskan! Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0