Dagen.

Dagen började med, eller rättare sagt - skulle börja med en gemensam frukost på espresso house, men istället blev det en stressad Julia och en ensam Johanna som sågs på Draken två minuter innan filmen började.
Efteråt tog vi en promenad längs älven och fotade lite. Det var så oerhört länge sedan jag använde kameran.

Sen gick jag till min musikal och blev hjärtligt välkomnad av Samantha. Gud, vad söt hon är. Varken jag, Emma eller Cassandra har varit där någon av de första lektionerna, men nu kom alla och när Samantha såg och sprang hon fram och kramade oss.
Jag tycker verkligen om henne<3

När jag kom ut från salen satt Julia utanför och hade köpt biljetter till en uppsättning av Förnuft och Känsla till nästa vecka, och hon hade samtidigt upptäckt att det snart är nypremiär på Brott och Straff på Backateatern, samma uppsättning som vi såg med skolan i nian.
Detta får man bara inte missa -  en chans att se den utan godisprassel och konstant klagomål. förhoppningsvis.







och jag börjar nästan tro att jag har någon grad av bipolaritet.
det kanske bara är jag som är paranoid, men ibland känns det verkligen så.





och såhär ser gelégodis gjort på lättöl ut.
de är jätteäckliga! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, alltså Samantha är ändå helt enkelt bäst!

Man kan ju inte göra annat än att älska henne! <33

2009-01-31 @ 23:41:44
URL: http://kittyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0