UppCon:09

krrr, vad jag älskar uppcon.
eller ja, konvent i allmänhet, antagligen, bara det att jag inte varit på så mycket annat än uppcon. förutom chibicon, men det räknas väl inte direkt.

Helgen har varit intensiv, men ändå väldigt mycket bäst.

Torsdag - åker upp till stockholm

Fredag - anländer till uppcon, lämnar bagage till folk som kör ut det till sovsalarna, springer runt, kollar lolitamodevisning, springer runt, åker till sovsal.

Lördag - blir väckt av emma, som inte fått sin packning. åker till ukk och hämtar emmas packning, äter frukost, åker till sovsalen och gör oss i ordning, åker tillbaka till ukk. springer runt. YMCK-konsert (SUPERBÄST<3). springer runt. cosplayuppvisning och sketcher. äta. springa runt och kolla på hotties.

Söndag - fsfreak (01.30 - konsert mitt i natten<3) med hetaste killen jag någonsin sett ( i publiken då, albin är ju kanske inte den allra snyggaste). springa runt, tvspel och singstar. åka till sovsalen 06.20, vänta medan emma och ina sover i några timmar, fördriver tiden med att tvätta håret i världens minsta och äckligaste handfat och 'fräscha till mig'. går till bussen. missar bussen och får vänta i en halvtimme i minusgrader, bara för att vi fått fel tider. gå till centralen. åka hem.


myshelg. bara det att jag inte var så jättesnäll mot mig själv.
torsdag-fredag sov vi i ett hus översållat med katter. knarkade medicin. sprang runt hela helgen i shorts. minusgrader utomhus. åt inte mycket. sov inte mycket. emma var sjuk och smittade mig lite lagom.

MEN (detta är ett stort men) det gör inte ett piss! 8D
Stället var fullt med snyggisar. Heterosexuella sådana!
Och det var inte bara vi som tittade på dem ehöehöeh.
uhu, snyggingen på fsfreak  :333


och ptja, våra outfits var ju också uppskattade.
emma hade gjort helfancy nunchucks åt mig, och jag fick många kommentarer :3
och så skrämde vi liven ur många andra besökare, med hjälp av våra smällare.


nyaa~~~~~~~~~~

fett värt med närcon i sommar, då!

Vi var med på fototävlingen, och de ville ha en bild där man var glad över att vara på uppcon, så det blev en mighty fine ninjagruppbild.  jag till vänster :3

Kommentarer
Postat av: Dunne

Åhh tusan vad roligt. Hade gärna varit på Uppcon men kunde, funderar däremot på att fara på Japan Expo i maj, det kan bli skoj.



Härlig bild, ni ser jätteglada ut ju! ;P

2009-02-01 @ 12:34:46
URL: http://dunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0