Mysig Födelsedagsmiddag

Ja, så blev det igår :D

Emma, Ina och Kitty kom hem till mig igår vid 18 (eller det var meningen iallafall, hm), och så värmde vi upp med lite champagne.
Efter det åkte vi till Pasta Haus, på Nordenskiöldsgatan, och åt en IMMACULATE middag.
Man förstår ju varför stället fått 5 fyrar av GP!
Jättetrevlig personal, vi fick en jättesöt servitris, och helt underbar mat. Tiramisun jag tog som dessert var verkligen att dö för!

Så det blev en lyckad födelsedag med underbart sällskap<3



Haha, nu fortsätter jag med mitt bloggläsande, och sen ska jag åka och träffa Julia.
Fast jag borde ifs sminka mig först, hm.

Och jag måste köpa Sophe Lux's skiva snart. Verkligen.
Eargasm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0