Peppar

Haha, jag vet jag vet. Jag har fått FestivalFeber.

Och jag är ju halvvägs genom sommarens festivaler!
Emmaboda och Way Out West kvar ^^
Peppar som fan inför emmaboda nu.


Orkar inte skriva massa om Arvika nu heller. Mest för att jag inte orkar tänka igenom.
Man mår inte sååå bra efter 5-6 dagars fylla/bakfylla med 30 graders värme, för lite mat och för lite sömn.

Depeche var bra. Fast det visste jag ju redan innan, haha. Men det var en tråkig konsert. Verkligen bara en i mängden för dem..
Röyksopp däremot var fan guld värda.
Och Fever Ray. Men det var svårt med henne. Dels för att det är antiklimax-musik, dels för att jag var sådär sötfull. Och så stod jag med Petter då, haha. Eller det var ju inte jobbigt eller så. Bara det att det är lättare för två små tjejer att komma fram och så än vad det är för två små tjejer och en 35-årig lärare.

Swedish for Beginners var för övrigt grymma! :D
haha, bättre än jag trodde, men det kanske inte är sånt man ska säga. Fast det är ju bättre än motsatsen.


Träffade massa söta människor också.
En del (/fd) Samskoliter (haha, och Isak! Han följer efter mig på mina festivaler. LOVAR!) och änggårdsbor.

Och en Dipsy. Han hette Kalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0