Tisdag 14 Juli

Detta kan komma som en chock, men jag har faktiskt en hjärna.
Fick världens snilleblixt idag, men jag tänker inte säga vad det är. Det är way in the future, och inte ens någonting säkert.
Men i vilket fall har det fått mig att börja läsa bloggar, vilket även inspirerar mig till att skriva själv.
Bloggen jag läser just nu är så ordentlig, och med korrekt layout.

Nej, jag ska bli bättre på det här nu!
Jag har nog lite saker att blogga om snart också!
Det är min 17-årsdag imorgon, fast jag har inte planerat någonting speciellt. Jag ska äta lunch med familjen. Det blir nog någon lite finare restaurant, men jag har inte bestämt vilken än.
På kvällen ska jag nog bara ta och träffa lite vänner för att äta middag och bara umgås.

På lördag händer det också saker. Exakt vad vet jag dock inte heller, haha! Jag kanske ska hjälpa till och vara barnvakt på ett bröllop på Styrsö! Det ska tydligen vara 16 (!) barn, med olika nationaliteter som Louise och Julia ska ta hand om.
Det kanske var någon annan, som hade varit au pair, som också skulle hjälpa till så det var osäkert om min hjälp behövdes eller inte.
I vilket fall skulle jag tycka att det var stört kul! Jag älskar att få ansvar och erfarenheter! Det låter jättenördigt, jag vet, men det är faktiskt ett nöje för mig. Det är ju trots allt därför jag arrangerar spelningar och hjälper till på fester (which reminds me; Om någon skulle behöva, eller känna någon som behöver, serveringspersonal, barnvakt eller vadsomhelst så är det bara att kontakta mig haha!).
Fast om det inte är så att jag behövs (för att återgå till ämnet) så blir det nog fest i Frölunda. Fast jag hoppas egentligen på båda om det skulle funka, hm.
Jaja, jag återkommer med uppdateringar!


Bai<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0