d-d-d-dunderbart!

yah. Vet inte. är glad :>
Mysig helg och studiedag igår. Inte särskilt jobbig vecka nu. Helgen fixad med två spelningar. Awsum.
Navid Modiri & Gudarna på fredag och Davids och Julius' band på lördag :DD

Och allt är bara.. bra. Bra i skolan. Visst, fick tillbaka matteprovet och det gick kanske inte.. bäst, men jag är i fas i alla ämnen och fattar det mesta.

Förresten fick jag veta Daniels favoritband(min idrottslärare, och jag utnyttjar mina kontakter för att luska ut vad han gillar för att ha med det på min uppvärmning :-D). Det var oväntat. Typ progressiv death. Den spillevinken ska inte lyssna på sånt.
hahaha, lyssnar på last.fm. Denna låt är iallafall inte särskilt bra.


Nu ska jag göra min engelska. Snart. Efter maten ska jag skriva, men jag har ett kapitel kvar. Fem sidor. Inte jättejobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0