Hultan fo shizzle.


Okej.
Jag vill till Hultsfred, jag med. Precis som Louise.
Det skulle vara så jävla gött.
Tror bara att jag inte skulle få. Ska fråga någon gång. Men det kan ju hända att jag får sommarjobb då också.

Egentligen var det ännu bättre band än så länge på Peace&Love, men aldrig att det skulle väga upp mot AC/DC OCH Metaltown. Aldrig.
Nu har det ju varit ett nytt bandsläpp för Metaltown, också. Bl.a. Opeth, Meshuggah och All That Remains. Pure awesomeness. Det kommer att bli så jävla bra.

För övrigt så blir jag väldigt konsertkåt av att sitta och läsa om sommarens läckerheter, men det är ingenting kul alls nu.
Så jag får stå ut med mina små besök på Meeths. Bara det att det aldrig är någon stämning där. Eller ah. På riktigt.
Jag kan inte dansa till musik. För mig ska musik skakas huvud till, men det kan man verkligen inte göra seriöst på Meeths. :(
Säg gärna till om någon vet nån bra spelning i den snara framtiden? :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0