in need of nytt ga-shizzle



Okej, smidig som jag är har jag råkat trampa på mina Koss porta pro-hörlurar (som för övrigt är jättekänsliga. det var mitt andra par), så jag behöver nya. Eller jag har ju skullcandy-hörlurarna, men de läcker massa och ljudet är inte det bästa, så jag funderade på att köpa WESC oboe, som Ina har. Det var massa mysigt ljud i dem. Fast det finns bara helgröna, helgula, vita med blå detaljer eller de på bilden, som iochförsig är snygga, men de är så lika mina skullcandy :(
Vilka problem jag har, va. De andra färgerna finns på www.hollywood.se, under accessoarer -> hörlurar
Vad tycker ni? Vilka ska jag köpa? :(



Förresten hittade jag dessa darlings när jag kollade runt på hollywood. Helt underbara, I say. Men vilken färg? :O
Jag är lika kär i båda D:






aaah, jag vill köpa massa nya saker nu.


fast skorna skulle jag nog kunna få mamma att betala. hon har sagt att hon kan betala ett par nya converse, men det gäller nog skor i allmänhet. annars får jag betala mellanskillnaden själv :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0