nytt ga-shizzle köpt :D

köpte de lila-gula skorna, och jag måste nog säga att I'M IN LOOOOVE.
Ja, jag är hyper.

Matteprovet gick väl... mindre bra, men det är bara att satsa på nationella. Det är ju det som spelar någon roll.

Och så har jag köpt nya hörlurar också. Det blev inte wesc, utan akg518. De är ap-bra. Kär i dem också.


Men uhuuh. Har bara en lektion imorgon. Musik. ihihihihihihihihi.
Hyperballad. Plus att Petter sa att jag inte behöver känna jättestor press på det här med låtskrivandet, för han är 97% säker på att jag ändå kommer att få det högsta betyget, som lärare så gärna uttrycker det.


Eeehhhh~
Det har snöat idag. Det var lite onödigt, tycker vi. Hm. Ja. *nicka sammanbitet*

Och nu ringde Adam. Varför kan han inte bara ringa till Carls mobil?
Fast det är väl lite komiskt. Jag tror inte att han ringt till oss en gång då jag inte svarat.



Och för övrigt så äääälskar jag weekday. Speciellt när de ha 75% rea på snygga kläder. Och jag har presentkort.
Jag har använt 430 kr från det och köpt två par jeans, en tjocktröja, en t-shirt och ett par leggins. <3<3<3<3<3
Och ja, ni undrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0