Viktiga Kunskaper!

En mycket trött morgon/dag sitter johanna och klickar runt på bilddagboken och kommer över en länk till en mycket intressant blogg som hon känner att hon verkligen måste tipsa eventuella läsare om!


Bloggen heter Viktiga Kunskaper!

Och det skriver jag nu bara för att alla mina länkar blir vita och jag orkar inte fixa det. Men det är en länk här >                                      <


heh, nej. Jag bara skojade. Här är den >viktigakunskaper<


-----------------------------------------------------------
Bygg ett ultimat vapen


Det är nya hårdare tider och varken mördarpandor, ninjaflodhästar eller pansarfår räcker till längre. Följ guiden och lär dig bygga det ultimata vapnet.

Du behöver:
Fullvuxen igelkott
Långt järnrör
Gaffatejp

De bästa konstruktionerna är oftast simpla, och det här vapnet är inget undantag. Ta helt enkelt igelkotten och tejpa fast i änden på röret. När du har tejpat färdigt har du skapat ett dödligt vapen som inte ens ett lasersvärd kan vinna över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0