Dag 2

Dag 2 i hetsveckorna. Det går ju riktigt bra det här.

Känns bra inför kemin nu, gick igenom några uppgifter med bror.
Nu gäller det bara att lära sig sånadär utantillgrejer. Som saltlösningars pH-värde.
Som att hydratiserade metalljoner med 2+ och 3+ är sura, då vattenliganderna kan avge H+, men alkalimetallernas joner (1+), även de hydratiserade, räknas som neutrala. De är så svaga syror att deras protolys kan försummas, tydligen.
Det visste ni inte.
Eller?

IALLAFALL.
Fick klänningen jag ska låna av Emma idag. Det firar vi med gammal-web-kamera-bilder, hurra!

schysst hållning, lix. MEN ERKÄNN SNYYYGG. Helt sjukt.

Och när vi ändå är inne på snygga saker (eller ah, bloggen handlar ju ifs om mig såatteeeeeh) så får ni en bild på mina översnygga skor. Orkar inte fota själv :D

Och eftersom jag tycker om bilder så får ni, om ni av någon anledning inte skulle se trycket, originalbilden :3



Och till sist får ni se en liten sak från min myspace som jag tyckte var söt :3

tihhihihi. this makes me happiiii :333

Nu ska jag läsa ut Animal Farm. Bai<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså.. Skorna!!!! Och klänningen!!! AAAAH. DU!

2009-11-24 @ 23:37:32
URL: http://kittyninja.blogg.se/
Postat av: jasmine

ååh skorna <3

OCH ÅÅÅÅH klänningen va uurfin den med

2009-11-25 @ 21:47:28
Postat av: Johizzle

haha, tack :3

2009-11-26 @ 07:08:09
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0