dag 4

Hah. Kemiprovet idag. Det är bara att skratta åt.
Jag kunde allt som stod i boken, men det var visst inte det provet var på D:
Eller det var bara mvg-uppgifter på saker som det inte fanns uppgifter på i boken. Horbok.

Jaja.
Svenskan var också spännande.
"Du skriver ju jättebra, och man ser ju att du verkligen tänkt igenom och strukturerat bra"
hah.


Sen på musiken hade jag inte tänkt vara med på nästa konsert, men så råkade det bli så att jag kanske ska vara med på tre låtar. Och så är avslutningen samma vecka. Så fyra.
Fast jag kanske inte är med på alla.
Får se.

Jag är bara rädd att folk ska tro att jag är en såndär äcklig människa som tycker att jag sjunger jättebra och alltid ska synas och höras, för att jag just är bäst, när jag bara råkar tycka att det är roligt och folk frågar om jag vill vara med :(

Tänk inte så om mig D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0