heh, -sämst på rubriker-

Yeah, jag är sämst på rubriker och sämst på att uppdatera.
Jag har inte någon direkt ursäkt, heller. Jag har bara tagit det lugnt den här helgen, med myskväll hos Cassie med dj- och guitar hero, samt A Knights Tale i fredags. Lördag/söndag har spenderats med städning, film och ja... plugg.

Jag tycker ändå att jag har gjort ett bra jobb med att vila upp mig för de kommande veckorna. Jag har väl mer än vanligt att göra, men det som kommer att tära mest blir ju stressen. Det där kemiprovet som jag heller inte visste om förän förra veckan (jag var inte med på klassens planeringskonferens och Berit har fortfarande inte givit oss planeringsschemat. Kul.) gör ju inte heller saken bättre. Ifs hade jag inte börjat plugga tidigare, men jag hade varit mentalt förberedd (eh?).

Jaja. Titta gärna till mig lite då och då, för att se till att jag överlever.


Tim har förresten inte hört av sig till mig om när mötet är imorgon. Han kanske inte ens finns. De ljuger bara för mig. De menar säkert att jag får klara mig själv.
Hrm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0