rubrik

Vill bara börja med att tacka alla från igår för en jättemysig kväll, och speciellt då till värdinnan och födelsedagsbarnet, lilla Shittycat<3

Hade egentligen en äckeldag igår, men kvällen gjorde det hela bättre.
Började med att komma sent för att jag glömde massa saker hemma och fick springa och hämta det.
Ändå så glömde jag såklart matteboken, men jag skulle ändå till vårdcentralen och vaccinera mig så jag gick bara tidigare.

Apropå vaccinet;
Vad har ni som är så starkt emot att vaccinera er som argument?
Jag har redan frågat några face to face så ni behöver inte svara här, men ni andra?

Just nu tycker jag att det mest känns som någon slags tuffhetsprov.
"Ni vet jaaaaaaag har så bra immunförsvar så att jaaaaag behöver inte vaccinera mig."
"Vissa upplever ju influensan som bara ett litet skruttvirus så jag som är så bra på allt borde väl också göra det"

Och nej, jag tänker inte springa runt och tvångsvaccinera någon eller så. Jag är bara nyfiken på hur ni tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0