söndag once again

Fast jag har faktiskt varit duktig och pluggat matte idag.
Är inte ikapp än, men jag har ju tills på onsdag på mig, för nu har Sten börjat med den underbara idén att ha läxförhör vaje vecka i matten, för att se att vi är i fas. Lite jobbigt för mig som pluggar mest inför nationella.
Korkat, kan man tycka. Men det funkar för mig.

ANYWAY.
Matte och fysik i veckan.
Har inte gjort mitt kemiprov än heller.
hrm.

I alla fall så har jag gjort ett halsband idag :D
Fast, ja. Ett hängsmycke att sätta på kedja. Men jag är inte den som är den.
.....elleeeeer? :D

De här två är mina inspirationsbilder, från den här sidan.
Jag hittade inte min gröna ståltråd, så jag kanske gör ett nytt när den kommer fram.
Men jag blev ändå nöjd med resultatet ^^
Det syns inte så bra på bilden, men det blev riktigt snyggt vid ändarna.



Som ett litet plus får ni också en bild från i fredags. Ser inte mitt lilla hörn jävligt classy ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0