15:56. Onsdag.

Nu sitter jag på Meeths inne i stan och dödar tid.
Jag har fått min egna nyckeltag nu, så jag är ganska nöjd med livet, här inne på vårt lilla kontor "Gecko", varför det nu kallas för det. Hm. Det ska jag nog allt ta och fråga Henrik när han kommer.

Har haft en riktigt trevlig dan, än så länge. Jag känner att jag kanske tjatar om det men jag påverkas så löjligt mycket av att det är så bra väder!
Plus att vi hade vikarie på fysiken, och det var ganska uppfriskande att faktiskt få en ordentlig genomgång, utan att Sten bara står och skriker på klassen!
Nu ska jag återgå till min älskade biologi i några timmar.
Fast jag borde nog köpa nåt att äta också. hrrr.
Thaimat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0