bildbomb. hello

Idag när jag lekte lite på det dära internet så hittade jag bl.a. de här två (fyra) bilderna och ville bara sååå gärna göra något liknande själv :D
Jag ska nog göra en till någon gång, mer i stil med den andra. Båda är ju bara så underbart snygga.

 

 

 

 

 

 

Så jag tog en gammal tröja jag inte använt sen högstadiet.
Randig, enkel med låg rygg.

 

Framsidan och en osminkad jag :)

 

Jag började med att bara vända på den, så att den fick en djupare rigning fram och hög rygg.

 


Sen upptäckte jag hur jävla svårt det är att fota sin egen rygg utan att.. ja, vrida den hit eller dit.

 

 

Så det blev camen istället :D

 

Sen blev jag lite galen med kameran va.
.gif är min nya passion.




nu blir det nog en ny bloggkategori till sånt här och smycken och jag vet inte vad jag gör, egentligen.

Kommentarer
Postat av: Emma

N-I-C-E!

Det med döskallen var galet snyggt! O_O

2010-04-12 @ 16:27:17
URL: http://kittyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0