försov mig >:

Ja, mina vänner. Idag är nog första gången någonsin jag har försovit mig så här. Alltså så att det inte finns en chans att komma i tid. Jag vaknade 20 minuter innan min första lektion!
Men det är gympa så jag väljer att inte ens hetsa iväg, och börjar istlälet 11.40 med matte :>
Jag kanske till och med hinner byta batterier i min texas tills dess.

Ikväll blir det i alla fall harry pottermaskerad och jag åker till emapema direkt efter skolan, för att göra oss i ordning tillsammans (jag har en känsla av att hon även kanske måste använda mitt vida lager med ögonskugga...).
Jag får i alla fall se och jag uppdaterar någonting därifrån!

Kanske någon bild eller så :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0