fredagfredagfredag

Idag har tiden bara gått. I alla fall i skolan. Det bara... var.
Hade ju biologiprov. Vet inte alls hur det gick.
Efteråt åkte jag bara för att träffa Emma och Ina på Schillerska, och det slutade med att jag gick därifrån några timmar senare med massa färg på valda kroppsdelar. När Ina har fotat allt till sin inlämning kan jag nog lägga upp bilderna!
De blev riktigt balla, i alla fall de som jag såg (mina och emmas). Men ni får ta och hålla er tills jag kan visa!

Under kvällen kom Ina och Emma hit. Jag fixade deras naglar och sen kom Nilo, Erik och Carl också hit. Det första de sa när de kom innanför dörren var att det luktade lim. Då kom vi på att det kanske var anledningen till att vi var så borta.
Oavsiktlig (nagel-)limsniffning gillar vi!
Men det var en riktig myskväll med sköna människor, vattenpipa och pastasallad.
Puss på er<3

Nu vet jag inte alls vad jag gör. Vill inte sova. Känner nästan för att börja plugga lite, som jag planerat nu i helgen men det vore nog helt i onödan, för jag är nog lite för tipsy.
Löjlig sällskapssjuk också.
blä.


Men jag köpte the body shops nya body butter idag, med doft av sweet lemon. Den doftar ljuvligt.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0