Helvetesveckorna

Yes, nu börjar mina helvetesveckor. Jag skulle inte bli förvånad om jag stressade sönder.
Även om det är många roliga saker jag ska göra är det ändå jobbigt.
Men igår var jag i alla fall duktig och pluggade massa körteori. NU SKA JAG ALLT KOMMA IGÅNG! Det skulle vara så skönt att ha fixat körkortet innan trean, men vi får se hur det går.

Idag pratade alla som söker platser som ledamöter och ordförande i elevrådet, i aulan. RÖSTA PÅ MIG.

Dessutom hade treorna sin inlämning av projektarbetena idag - det var nästan så att jag blev stressad av det, så nu har jag själv börjat tänka till över vad jag kan jobba om. Jag ska försöka hitta någon praktikplats på någon forskningsintitution över sommaren, så då måste jag ha idéskissen klar innan terminen är slut.
Men det är nu det är bra att ha en pappa som jobbar på sjukhus. Han skulle höra runt åt mig :)
-happi-

Nu ska jag fortsätta med lite skoj läsning på olika forskningssidor .D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0