HONEY IM HOME

Aww, helt underbar kväll :3
Slutade mötet på meeths vid nio, och så gick jag och Aui hem. Keyword: Gick.
Sen satt vi och pratade ett litet tag och så kom jag hem nu.
Väl hemma möttes jag av en liten present från mami. Hon hade sett den på en galge, hittat min storlek och gått till kassan utan att ens kolla pris eller nåt (ifs H&M. men ändå). Sen fanns det smörgåstårta och magnum gold till mig också. hihiiii.
Imorgon är det valborg och vårsång i skolan, så vi slutar innan tolv. Så jag har en lektion när jag egentligen slutar fyra.
life's good.
sthlm med klassen och lady gaga (jo, hon åker med oss) nästa vecka också!



tröjan *_*




glass et smorgastarta


Kommentarer
Postat av: aui

iiiiiih :D

2010-04-30 @ 01:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0