möööööööh

Mm, trevliga dagar nu va. Träffade massa folk i stan igår, sen så åkte vi hem till Kittycat och bakade kanel- och kardemummabullar, tjockisbrownies med massa goda saker i. Som dumle. Och så gjorde vi fruktsallad och hade glass, godis och chips. Vi blev bara fler och fler också så det vara bara jättemycket mys med underbara människor<3
Sen rullade jag och Emi hem till moi, och sen vidare till henne där vi sov. Sen åkte vi in till stan igen imorse och uträttade helt jättebra ärenden som jag inte kan avslöja, men som jag faktiskt hemskt gärna vill. Sen blev det en tur på stan och fika.
Vad som står på schemat för kvällen vet jag inte, men det känns som att jag inte borde vara ensam. Men vi får se...

Nu vill jag inte bildbomba så extremt, så det blir bara miniatyrer.


Jag fick en present av emi<3 Hon hade sett dem och tyckt att de skrek JOHANNA (vilket jag måste hålla med om), så ja :D lovepemi<3


min kropp ser helmiffig ut, men jag hittade ett fint linne på zara. Det är ganska långt, men det skall åtgärdas :3



köpte en unnnderbar sommarklänning också! bilden gör den inte rättvisa, så fin som den är. Men nu vill jag bara att det ska blir varmare :D



Det blev också ett paket "Hårkontroll" som stärker och ger näring åt hår, naglar och hud. Wonderful!



sen vill jag bara påpeka en sak i senaste Elle. Titta på baksidan. SKRÄP. Man ser för fan pixlarna. Dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0