päron från prag

Nu kom mina föräldrar just hem från sin Pragresa! Och hur kom de därifrån, frågar ni med tanke på Eyjafjallajökull? Jo de reste dit med bil och kom alltså hem på samma sätt!
I alla fall fick jag några småsaker. Ett nagelkit som inte direkt var värt att fota. Riktigt bra kvalitet till och med!
Nu försöker jag sluta med att ursäkta mig för mitt utseende på bild, men jag kan inte hålla det inne - jag har haft håret uppsatt hela dagen, OKI?
Ooh, nu fick jag ett te också. Det var tydligen massa roliga konstiga smaker på det, men jag kan inte säga så mycket mer än så innan jag lärt mig tjeckiska. Hrrrm.


Jag fick i alla fall en tröja :3




och fläckig choklad OwO

 

Nu blir det nog allt till att sova. Efter 40 minuter Dexter till.
Kul imorgon med tre lektioner på åtta timmar. YES.
Jag hatar håltimma :(
Och de ligger sådär underbart spridda att man inte heller kan göra nåt emellan. Blah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0