post-itfunderingar

Ja, när jag satt och pluggade förut började min hjärna få lite fnatt efter ett tag, och jag skrev ner en del saker jag kom att tänka på, på post-itlappar. Bara massa Dolly.
Om ni har några svar eller ja, egna funderingar så do tell.


"Vem designar påskägg?"
Jag menar - tänk om man har världens konstnärsambitioner och slutar med att rita bilder till påskägg. Bilder med en tupp som dirigerar en kör på 13 kycklingar. Och en som spelar flöjt.


"Hette Dollys DNA-donator också Dolly?"
Det fåret hade väl också ett namn? hallåååååå




Fysiken var faktiskt jätterolig idag.





Nu får ni se min underbara matte_kille_96-handstil också. yessss
Men jag blev ganska stolt över troll-fåret.
"Jag tror att Dollys DNA-donator och surrogatmamma kände sig undervärderade"
Man får ju aldrig höra nåt om dem, liksom

"OCH äggdonatorn!"
Har hört att det visst inte ska vara så bekvämt att donera ägg. Och det är väl ungefär samma princip för får och människor? Eller?


"Hade Dollys lamm tre mammor?
Och en ppappa?"

Nej, jag kan inte stava till pappa, tydligen. Inte då i alla fall.
Men det stod i min bok att Dolly fick naturlig avkomma..
Och ja.. de hade ju Dolly som mamma. Men det fanns ju två Dolly?
Och äggdonatorn är ju på ett sätt halva Dolly? Eller va?





Sen så ville jag bara återigen säga att jag gillar solen.
MIN NESA ÄR RÖD.
och jag får fräknar :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0