duktiga flickan

Så nu har jag och pappa varit och övningskört :D
Nu ska jag faktiskt komma igång, så att jag kan köra upp ganska snart efter det att jag fyllt år.
Dessutom har jag bokat två körlektioner med bilskolan nu också :)
Dock så lossnade klämman som håller fast kylarslangen, så all kylarvätska rann ut så pappa fick fixa det temporärt med järntråd och jag fick springa till en liten damm och hämta vatten som vi fick sila så att vi nätt och jämnt klarade oss tills dess att vi hittade en mack. Det gick bra till slut, men det är ju just typiskt att sånt ska hända när jag kör (och jag vill bara understryka att det här inte var mitt fel. så. då var det understruket.).



Nu blir det biologi, och så ska jag se om Berit har mailat det som skulle vara i stipendieansökan. Annars vet jag inte riktigt hur jag gör, för det ska vara inne typ imorgon :(


Yvan Facehunter Rodic gör mig ännu gladare en dag som denna :D

Kommentarer
Postat av: f

okej kul :D



allt bra? :)

2010-04-11 @ 19:15:12
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0